Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΘΥΜΑΤΑ ΣΥΡΡΑΞΕΩΝ

Φατιμά - Μια 9χρονη πρόσφυγας από το Σουδάν στο Τσαντ


Η 9χρονη Φατιμά είναι μια από τους 110.000 πρόσφυγες από το Σουδάν που ευεργετούνται από τα υποστηρικτικά προγράμματα της UNICEF στις ανατολικές περιοχές του Τσαντ.
Φωτο: UNICEF - Kent Page
Φατιμά:
«Το όνομά μου είναι Φατιμά. Είμαι 9 χρονών. Φύγαμε από το χωριό μου όταν επιτέθηκαν και το έκαψαν. Έτρεχα, νύχτα, με τη μητέρα μου και το μικρό μου αδελφό και τις αδελφές μου. Αφήσαμε πίσω όλα μας τα υπάρχοντα. Έχουμε μόνο τα ρούχα που φοράμε. Περπατήσαμε τόσο πολύ για να φθάσουμε μέχρι εδώ. Ο πατέρας μου δεν είναι μαζί μας. Δεν θέλω να γυρίσω στο χωριό. Φοβάμαι πολύ. Δεν θέλω να με σκοτώσουν. Εδώ είμαι ασφαλής.»
 ΠΗΓΗ:http://www.unicef.gr/reports/stories/f001.php

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου